lay down beside me.

Varit på akuten idag igen då. Jag är lite sur. För när man ringer och kollar med både vårdcentral och akut så säger de att jag absolut måste åka in för att det ska absolut inte kännas som det gör och sen när man är inne på akuten så säger dom att det är helt normalt men att jag äter för lite smärtlindring. Känns ju lite som att om de hade haft lite bättre rådgivning och ställt rätt frågor hade man sluppit åka in och lägga trehundra spänn på en ny omläggning och ett till kapillärt crp. Jaja. Kommer att ha lagt typ 1300 spänn på sjukhus och medicin den här månaden. Kul! Knaprar femton tabletter om dagen nu iaf. Tre tabletter penicillin om dagen plus tre olika smärtstillande gånger fyra om dagen. Hallå Ja. JaJa. Förhoppningsvis behöver jag bara göra det några dagar till. Annars är jag allmänt less ikväll. Känns som om en del tar för mycket energi från mig som jag egentligen skulle lägga på folk som förtjänar den och som det känns som jag lägger för lite energi på. Dessutom hatar jag att behöva förklara mig för personer om saker jag inte ens borde behöva förklara mig för. Särskilt som det inte spelar nån roll vad jag säger ändå. Så typiskt mig att inte kunna släppa saker med utan känner att jag måste förklara mig. Men hur ber man om ursäkt för att man inte kan va överallt på samma gång liksom? Näe. Usch. Det är inte kul med folk som enbart hör av sig när det är nånting som inte är bra och struntar fullständigt i hur jag mår. Det märks så väl när någon verkligen undrar hur det är och när någon bara frågar för att fråga och för att få prata om sitt sen. Flummigt allt det här blev. Men det är rätt flummigt i mitt huvud med så. Imorgon ska jag iaf va med frida och hanna och på lördag ska jag få lyssna på daniel med fina tjejer. Då tänker jag strunta i om jag har ont i min hand.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!