jag vill kramas och kyssas, men du vill knulla mig.

Får inget gjort idag ju. Icke. Känns bra att jag inte tänker göra tentan på fredag iaf. Visst, man kan ha tur och klara sig. Men jag kan det ju ändå inte. Direkt. EKG är för jävla svårt att tyda!

Försökt mig på att fia till den här jävla bloggen lite bättre, men det blir fan inte bra. Haha. Aja. Det ser ju så fint ut när man laddar ner designen men så ser det inte likadant ut när man ska sätta dit den.. och jag är alldeles för oteknisk för att ordna till det själv. Typ som rubriken här, den går ju i texten nästan om det råkar bli mer än en rad. Inte okej. Men som sagt, jag är för otekninsk. Så jag skiter i det tills vidare.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!