i love the way you lie.

Haha.. Jävlar vad frustrerad jag var när jag skrev igår. Men så sov jag ingenting i natt heller.. Låg klarvaken till fem typ och sen hade jag legat och gnytt i sömnen resten av morgonen. Mamma sov i samma rum som mig för att jag hade så ont och för att jag var jättenojjig för att jag hade tagit så mycket mediciner. Tönt, ja visst. Ja Ja. Skönt att få vara liten tjej igen ibland;) Tar maxdos av båda tabletterna idag och har ändå ont. Kul det här. Nej tyst med mig nu. Det finns dom som har det värre. Min stackars klasskompis som ligger med spräckta m revben till exempel. Nu ska jag be mamma hjälpa mig in i duschen. Haha. Så handikappad så!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!