från och med du.

Haha.. Sicken kväll det var igår. Väldigt upp och ner och till och från. Men överlag väldigt rolig. Hade efterfest här med Pata och Martina. Haha. Pata lyckades ramla ner från soffan och göra en kullerbytta samtidigt och Martina slängde ut hans skor från balkongen. Det var kul. Då. Låter inte så kul nu men, haha. Idag får vi se vad som händer. Jag ska börja med att få i mig lite frukost i alla fall och sen ska jag röja upp lite här. Ska träffa Jenny i alla fall en sväng har jag tänkt, pratade med henne innan. Martina har jag tänkt tvinga mig på ikväll med. Frugan tror att jag ska åka till Göteborg med henne idag. Men det blir inget, är alldeles för fattig för't. Annars hade det helt klart varit kuvl. Nähä, frulle!




Vill ha sommar nu!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!