everything i do i do it for you.

Aha. Ätit frukost har jag, men så mycket längre har jag väl inte kommit. Haha. Fastnade i telefon med Linnéa och framför en film på trean, som jag bara tittade på för att jag ville se slutet. Men sen missade jag slutet ändå för att jag pratade med Linnéa. Haha, bra där! Linnéa ska på 30årskalas ikväll.. det tycker jag är lite tråkigt för jag ville vara med henne ikväll! Kände att jag behövde lite Linnéa-energi men det blir ju fan inget. ;) Hon är bra den där kvinnan. Alltid samma. ♥

Annars så vet jag inte. Känns inte riktigt som om man passar in. Eller nåt. Äääsch. Käften med dig nu Sofia. Inte ett ord till!




Söstra mi! :)


Kommentarer

linnéa

älskar dig ju!

16:51:06 / 2011-03-01 - http://linnuets.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!