du kan låna mig igen, du kan förbruka mig igen. de himlarna har lämnat mig för längesen.



Haha, jag är en sån tönt. Tränade ju tummen innan då och började nästan lipa bara för att den inte gjorde som jag ville och för att den inte funkar som andra tummen. HELVETE. Det är bara vänstertummen, men om ni visste vad man saknar den när den inte är som den ska. Det är inte synd om mig, det är inte det. Sjukligt frustrerande bara. Ska åka ner till mamma nu snart en sväng i alla fall. Tänkte att hon skulle dricka kaffe med mig. Sen ska jag väl ta tag i den jävla städningen här hemma som jag inte gjorde igår. Haha.. Måste lämna tillbaka ett paket och hämta ut ett paket som jag ska skicka tillbaka. Det är en batterilucka till min icke-längre-fungerande-telefon. Men jag antar att jag måste betala för den och hämta ut den för att kunna skicka tillbaka den. Störande. Sen måste jag förbi min pappa med och skriva ut papper tills imorgon. Vi ska tydligen räkna matte imorgon. Kul jul.
Nu kommer mamma och hämtar mig!


 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!