det mörker du ser, gör att stjärnorna märks lite mer.

Mhm.. Var väl en bra kväll igår som slutade med att jag låg och lipade som en jävla barnrumpa. Men det var väl välbehövligt kanske. Typiskt mig att samla på mig massa och strunta i det, sen räcker det med en grej som igår. Droppen som får bägaren att välla över, eller vad är det man säger? Hur som så var det rätt skönt att gråta och inte vara själv. Även om jag skämdes och skäms ihjäl för att jag inte hann hem innan jag började lipa och snora och ha mig.. haha. Sen gick jag hem och somnade väl uppenbarligen. Nu ligger jag i soffan.. Har tänkt göra det ett tag till. Är väl inte direkt en munter tjej idag heller, men det går väl över.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!