det är så jag säger det.

Nääej. Men det är ju lika bra att jag går och lägger mig tror jag. Jag är på så träligt humör så jag gör ingen människa glad ändå! Haha.. Känner mig bara äcklig och ful och tjock och blek och jaa, jag vet inte allt. Funderar lite med på hur mycket snor som kan rymmas i min skalle. Gud. Jag är fruktansvärt gnällig. Men så mycket ipren och skit jag har ätit i år har jag nog inte ätit sammanlagt under mina 23 år. Okej, nu överdrev jag kanske. En aning. Men det känns så. Buhuhu, det är mest synd om mig i hela världen. SÅ.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och titta lite på tv. Tror jag. Minsann. Och imorgon är det nog en bättre och gladare dag.



Det är varning för ras,
gå så försktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld,
som stenar mot glas
Varning för ras


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!