allt är falskt och bedrägeri.

Fått i mig lite mat. Traskade bort till Ica och handlade pommes och lite annat som var slut hemma, typ som tandkräm och så. Typiskt att halva Aneby ska vara på Ica när man ser ut som ett skabb (mer än vanligt då). Åt i alla fall pommes som jag doppade i chili creme fraische. Näringsrikt och nyttigt och så.

Inte duschat än och inte städat än, men jag skiter nog i det. Ordnar det imorgon istället. Ska till Eksjö på förmiddagen i alla fall och få bort det jävla gipset. Ska bli skönt.  Jag har dessutom typ inga pengar den här månaden, det suger. Hade massa räkningar som jag inte brukar ha, typ sjukhusräkningar och så kåravgiften. Känns som om man betalade den nyss, men det var det väl inte. Haha.. Måste köpa nytt busskort med för tusen spänn och egentligen kursböcker till kurserna vi ska läsa nu som går på 2000 spänn. Usch. Inte kul. Ska se om jag kan få tag i dem på annat billigare sätt. Men egentligen så är jag pank efter att räkningarna och hyran är betald och busskortet köpt. Kul jul! Ja, ja. Det är väl så det är. Om sjukvården är gratis i Sverige går ju att diskutera.. haha.

Annars så har jag fnissat lite åt SJ:s reklam. Typ det roligaste som hänt mig idag. Annars så har jag bara varit allmänt opepp. Som vanligt, höll jag på att säga. Haha. Så illa är det inte. Men det vore rätt gott om det vände snart.

Många inlägg jag har skrivit idag. Men det är väl en sån dag helt enkelt. Sitter hemma och själv och då skriver jag. Är rastlös men orkar inte göra någonting. Sällskapssjuk men orkar inte träffa folk. Inte lätt att lösa ut den ekvationen. :)





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!