som en känsla i förvar.

Somnade någon gång mellan 22-23, men nu är jag uppenbarligen vaken igen. Vaknade av en mardröm. I natt igen. Älskar't. Vet inte varför jag är inne i en sån period nu, för fullmåne är det ju inte förrän nästa vecka. (Jag googlade, jag kan faktiskt inte månens schema utantill, haha.)

Slår nästan aldrig fel att jag sover dåligt när det är fullmåne ute. Rätt sjukt egentligen, den enda skillnaden är ju att månen lyser starkare. Om man inte tror på vampyrer och varulvar och sånt, men jag har sett dåligt med såna här i byn. ;) Har nog bara med att göra att man lägger på minnet de gånger man inte kan sova och det råkar vara fullmåne ute och inte lika ofta tänker på det om det inte är det.

Vilket sjukt jävla intressant inlägg. Jag tråkade ut mig själv i alla fall, så det är väl bäst att försöka somna igen medan jag är trött.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!