jag hade din värme kvar i ryggen.

Då har ännu en helg passerat. Har gått fort. I fredags blev det lite vin hemma hos mig och ja. Igår var både jag och Pata assega så vi tänkte bara slöa hemma men sen hörde Tolle av sig och ville att vi skulle komma in till Eksjö så det blev en spontantripp till Eksjö och vin med Tolle och Sussi med flera. Trevligt, trevligt.

Idag har jag suttit uppe hos pappa och ordbajsat ihop en reflektionsuppgift som skulle vara inne imorgon. Typiskt mig att alltid göra sånt i sista stund. Skulle vara innan klockan 8 imorgon bitti och jag skickade in det vid 18 typ så det var jul faktiskt med god marginal;) haha. Sen ikväll har jag varit hos pata. Ätit chips och myst med Nero och tittat på Beck. Nu är jag hemkommen och tänkte se klart Beck. :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!