you have to follow through with every word you say.


Gud vilket göttit väder det är ute! Suttit ute på ballen hela eftermiddagen i bikini. Om man tittar riktigt noga kan man se en liten antydan till streck efter bikinin, haha. Fått lite gjort till plugget i alla fall. Skrivit ner en del på datorn. Har det mest på papper redan, men jag lär mig bättre om jag skriver det med för sitter jag bara och läser så sitter jag och tänker på något annat till slut. Det kan jag göra även fast jag läser och skriver, men det blir lite svårare att vara ofokuserad..

Har hunnit med att bränna mig på armen, magen och låret med. Skulle steka hamburgare och bytte om till bikini under tiden och sen hade jag lite bråttom med att vända hamburgaren och tänkte inte på att den hade hunnit vätska ur sig så det skvätte ju lite om man säger så. Haha. 40 brännmärken räknade jag till (fast många av dem är ju hemskt små, men ändå ;) haha). Fem av dem är blåsor, men det var bara en som kan räknas som stor så det är inte så synd om mig egentligen. Haha. Hunnit med ett bad med och nu ligger jag i soffan och samlar kraft till att göra matlåda tills imorgon. Vet inte vad jag ska hitta på bara. Känns inte som om det spelar någon roll för vad man än lägger i en matlåda smakar det inte gott, haha. I-landsproblem!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!