when one door of happiness closes another opens; but we often look so long at the closed one that we do not see the one which has opened for us.




Neej. Blir inget sova i natt. Lika bra det kanske för jag drömmer ju bara mardrömmar ändå nu för tiden, haha. Nej då. Gissar på att mardrömmarna kommer gå över i takt med att tentan på lördag och den praktiska tentan på onsdag är avklarad. Om jag känner mig själv rätt. Och jag vet precis varför jag inte kan sova nu med. En aningen irriterad är jag. Eller ja. Arg kanske är ett bättre ord. Men det blir nog bra med det med. Måste bestämma mig för en grej med angående min flytt. Kluven... kan man väl säga.

Annars så skulle jag ha pluggat idag. Det har jag inte gjort. Haha. Var nere och åt frukost med mor. Sen var jag här hemma och stökade lite. Städade, bakade och tvättade. Sen kom Pata hit och drack kaffe och åt paj. Han hade med sig en flaska Amarula med från Tyskland och vi lyckades visst få i oss hela flaskan, haha. Hoppla. Var sjukt gott att ha det i kaffe i alla fall! Kollade på Grey's (eller ja, jag kollade väl.) och sen gick han hem och jag kom på att jag hade tvätt kvar i tvättstugan. Sådär käckt att komma ihåg det strax efter 22. Inte så fräsigt.

Imorgon ska jag hets-plugga hela dagen. Så lite sömn skulle sitta på sin plats. Ska väl ta mig ett glas mjölk och sen ska jag nog göra ett nytt försök. Åh, jag hatar att bara ligga och vrida och vända på mig som en jefla mask.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!