there's still a little bit of your taste in my mouth.






Herregud vilken bloggare jag är. Haha. Inte. Man kan ju lugnt säga att det går lite i perioder. Så att säga. Men det skiter jag. Inte hänt så mycket annorlunda sen sist jag skrev ändå tror jag.. haha. Så roligt och händelserikt liv har jag, haha. Men jag klagar inte. Jag gillar mitt liv allt som oftast. :) Hade tänkt gå bort till Linnéa ikväll för det är lite spelkväll där. Men fick sån djävulsk huvudvärk. Druckit lite för lite idag tror jag och sådär då tror jag. Har släppt lite nu.. Smackade i mig lite alvedon. Så nu ligger jag här hemma i min soffa och gör inte ett skit. Jag är sugen på något, men jag vet inte vad. Kommer jag på det så kanske jag eventuellt orkar gå bort till konsum och köpa det, men det är nog mindre troligt. Haha.. Imorgon är det lördag i alla fall och då ska jag dricka vin i Eksjö ihop med bra folk. Känns som om det kommer bli en bra lördag. :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!