jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv.


Tänkte att jag skulle bli trött någon gång. Men det går ju sådär faktiskt! Jag hann bli lite trött innan jag borstade tänderna och så men så fort jag la mig i sängen så blev jag pigg igen. Och nu så blev jag kissnödig med igen. Värdelöst ju! Har i alla fall haft lite besök av Pata, Tolle och Sussi ikväll. Drack kaffe och lite så. Trevlans :) Slank ner två glas vin med som jag tänkte att jag skulle somna på, men det gick ju inte alls som planerat. Haha.

Imorgon har vi en värdelös föreläsning i skolan, tror inte jag är ensam om att tycka det. Haha. :) Tyvärr är den obligatorisk. Jaa, jaa. Det är väl bara att gå dit. :P Ska i alla fall till eksjö sen efter och kolla på en lägenhet med pappa och sen får vi väl se vad kvällen har att erbjuda. :) Något ska man väl kunna hitta på att sysselsätta sig med.

Annars mår jag nog bra. Lite stressad över skolan bara, så himla mycket att få in i huvudet nu innan praktiken bara. Och så.. Men det blir nog bra med det med till slut.

Äee. Jag skiter i det här nu. Kissa och sen ett nytt försök att sova en skvätt eller två kanske. Drömt så mycket träligt ett tag nu bara så känns ju inte så lockande att sova. Fast natten till idag så sov jag hemskt gott. Tråkigt bara att man var tvungen att gå upp när man sov som skönast, haha. Perfekt temperatur under täcket var det med. Vad ledsen man blir då när man inte får ligga kvar. Haha. Hade kunnat betala för't.

För övrigt älskar jag Veronica Maggios nya låt, Mitt hjärta blöder. Det känns lite vårig och så och så blir man lite glad av den. Bra med såna låtar. Tror hela skivan är bra så jag väntar lite på att den ska komma. Parentes bara.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!