du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig.


Åh. Varför blir det så mycket disk av tacos? Vi åt det igår och jag har fortfarande inte orkat diska. Bra jobbat Sofia.. Tror inte jag kommer diska den disken idag heller faktiskt utan lägga mig i ett bad istället. Har varit så himla seg idag. Var nere hos mamma en sväng i morse och sen gick vi en rätt lång promenad med hunden. Sen gick jag hem och skulle plugga. Hade lite lång startsträcka bara.. Haha. Läste ut min bok först, svinalängorna. Lite besviken på den faktiskt, eller ja, lite besviken på slutet. Man fick liksom inte reda på något. Tror att filmen är bättre, för det sa farmor. Haha:) Sen tog jag i alla fall tag i mitt liv och började skriva en sammanfattning. Hann skriva om MS.. och blev nästan färdig med den. Har ju rätt mycket mer att skriva sammanfattning på. Men det tänker jag inte låtsas om ikväll.

Bad och BigBrother får det nog bli nu. Minsann.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!