det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör.


Jaaahopp. Gud vilken lång jävla dag det här är. Haha.. Bra helg i alla fall. Var hos farmor på förmiddagen en sväng igår och sen kom Pata och hämtade mig och så åkte vi in till Ekskötet. Hämtade upp Tolle och sen gick vi och åt pizza. Sen hem för lite förfest och så och sen var vi på hotellet en sväng och sen gick hem. Gud vad jag tycker om de där två jävla idioterna. :) Var massa annat gött folk med på förfesten med. Som sagt, bra helg. Det enda sura var väl att klacken på mina nya skor gick sönder. Jävla skitskor. Hade dem på mig från Tolle, gick till hotellet, han väl vara inne på hotellet i en sisådär en kvart när jag i princip bara stå still innan klackjäveln gick av. Vad tjurig jag var då. Haha. Och hon i kassan var med tjurig för hon ville knappt släppa ut mig och Pata så jag kunde få gå hem och byta skor. Hade som tur var med mig mina converse. Passade väl inte riktigt ihop med mina kläder i övrigt men skit i det. Jag hade kul ändå. Haha.

Sen har jag väl inte gjort så jävla mycket mer idag sen jag kom hem. Duschat, tittat på tv och köttat bigbrother-avsnitt på datorn. Spelat tetris. Effektiv tjej som ni hör. Tycker väl att det är så där fräsigt att jag har skola mellan halv nio och halv fem imorgon vilket betyder att jag måste åka härifrån tio i sju imorgon och inte vara hemma förrän efter sex imorgon kväll. SUG.

Annars så är jag lite less. Eller nåt. Less på en del människor. Så att säga. Men det skiter vi i.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!