blev du stärkt av allt eller sårad och öm? vad blir rätt och vad blir fel?


Gud vad mycket jag har i huvudet ikväll. Tusen tankar och sen tusen tankar till. Känner mig lite sådär lätt ambivalent. Men jag tror egentligen inte att jag behöver känna så. Men det är mycket nu. Haha..

Några av det värsta känslorna som finns är nog att bli besviken och att känna sig lurad. Tråkigt när folk sjunker i ens ögonen samtidigt som att det på något sätt är skönt att få bekräftat av andra att det man tänker stämmer, att man inte är ensam om det. Så att säga. Man känner sig inte riktigt lika mycket som en dålig människa då. Vad dumt det lät. Men jaaa, jaa. Whatever.

För övrigt har jag haft en bra dag.. :) Avslutade dagen hos Hanna med bra tjejer. Gillar't. Skönt att bara sitta hemma och prata över ett glas vin eller fem.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!