ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där.


Känner mig typ som vädret idag.. Grått, mulet och träligt är det ute och det är jag med. Haha. Opepp tjej! Idag med.. Haha. Ska in till skolan sen.. Praktiska tillämpningar på urografi. Käckt.

Sovit sådär bra i natt. Jättetrött nu. Vaknade typ mitt i natten och var helt kallsvettig. Hatar när man gör det och det känns som om hjärtan slår med en puls på 458 eller nåt. Vet inte varför jag gjorde det riktigt, kommer inte ihåg vad jag drömde. Låg och tänkte jättemycket på hur det kommer bli när jag flyttar och så sen innan jag somnade igen i alla fall. På om det kommer bli stor skillnad och så. Just nu känns det inte så. Det är väl bara mamma det kommer bli skillnad på, kommer inte träffa henne lika mycket. Ja, ja. En aning rörigt i skallen. Som tur är har jag ju en del kloka människorna omkring som lyssnar när jag är lipig. Haha. För lipa kan jag ju! Usch.

Igår då. Så var jag väl i skolan och hade föreläsning på Ryhov, åkte hem, drack kaffe med Pata, sen åkte vi in till Tolle och drack lite kaffe till och sen åkte vi hem till Aneby igen. Och sen gick jag och la mig. Smuttade lite på ett för gammalt rödvin medan jag låg i sängen. Men det gick ner ändå. Haha.. Tittade på CSI och lite andra program och sen somnade jag väl förmodligen till slut.

Nu ska jag väl försöka ta mig igenom duschen. Kan behövas. Känns lite så. Måste börja plugga till tentan jag har nästa lördag med. Men det ska jag väl fixa eller?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!