you are my sweetest downfall.

Aha. Igår då. Var hos min far och smällde i mig lite mat och sen gick jag hem och duschade och så cyklade jag till Frida. Hängde med henne och Linnuet lite.. och så åt vi lite mat. Haha. Så hjälpte Frida mig med håret och ögonskugga. Det var snällt! :) Sen gick jag vidare hem till Jenny där det pimplades lite vin innan det bar iväg till Jkpg. Vi gick in på Karlssons och sen gick alla utom jag och Martina vidare till Harrys.. Vi blev lite för snåla för att betala två inträden, haha. Men vi träffade Emmy och gänget där inne så vi hade kul ändå:) Fast jag måste säga att Karlssons är överskattat. Tyckte bara det var litet och trångt och alldeles för mycket folk på den lilla ytan. Fanns liksom ingen plats att röra sig på och än mindre dansa.

Straxt efter ett följde jag med Martina och häll henne sällskap medan hon åt. Han i kassan var hemskt snäll och bjöd mig på min cola. Sånt gillar jag ;) Helt okej kväll, men tror man hade haft roligare på något annat ställe än Karlssons. :)

Idag har jag inte gjort någonting alls typ. Legat i soffan, haha. Klippt Nils lite till med (min katt alltså för er som inte vet). Han har fått såna tovor i pälsen, såna tovor har han inte haft innan. Han har en kal fläck runt hela halsen för att tovor har lossnat.. så har han inte haft innan. Och det går liksom inte att borsta ut eller klippa bort med sax. Så jag håller på att klippa ner honom helt med en trimmer så att pälsen får växa ut igen på nytt. Men även om han är jätteduktig och ligger still medan man klipper så blir han ju ändå stressad, så man kan inte ta allting på en gång. Så klippte lite igår och lite idag. Har verkligen klippt bort hur mycket hår som helst, men ändå så syns det bara att jag har klippt ner honom på ryggen litegrann. Sjukt vad mycket hår kissen har. Han är inget vidare snygg nu iaf. Men jag mutar honom med dyr blötmat och grädde. Funkar rätt bra.


Om en timme kommer min lilla pappa och hämtar mig. Jag har bjudit in mig själv på mat där idag med.


Intressant inlägg, verkligen. Haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!