who did you think i was?

Dagens humör: Just nu är jag sjukligt trött. Därför ska jag gå bort till Linnéa nu så jag håller mig vaken lite till!
Dagens mående: Förutom den här jävla kukförkylningen mår jag kanon, för jag har så månag fina tjejer jag tycker om:)
Dagens borde: Diska..
Dagens frisyr: Platt, nersläppt bara. Typ dårå.
Dagens klädsel: Stor tröja och tights.
Dagens planer: Gå ur sängen och traska bort till Linnéa, titta på idol, gå hem, sova.
Dagens vill ha: Pengar och en sovkompis, haha.
Dagens längtan: Hmm.. Vet inte. Dansen imorgon kanske:)
Dagens fundering: Det skriver jag nog inte här.. haha.
Dagens beroende: Nässpray!
Dagens tråkigaste: Att vi inte hittade en endaste liten jävla kantarelljävel!
Dagens tidning: Aftonbladet på internet är den enda jag har läst, så jag får väl säga den.
Dagens låt: Från och med du.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!