varning för ras.

Usch. Jag är ledsen ikväll. Har inte fattat riktigt att Carro flyttar imorgon.. Men det gör hon ju faktiskt. Så nu lipar jag. Och när jag ändå är ledsen så blir jag ledsen för massa annat också.

Gud vad jag kommer sakna dig Carro
. Jag är så himla glad att vi lärt känna varandra i sommar! Jag tycker om dig hur himla mycket som helst. ♥

Har inte hunnit plugga så mycket som jag borde idag heller. Och imorgon har jag lovat att skjutsa mamma till jkpg och vänta där tills hon är klar hos frisören och synsam. Så där försvinner det ett par pluggtimmar till. Blööö. Börjar nästan räkna med min första omtenta (på den kursen alla i terminerna över har sagt är den lättaste tentan, känns ju bra). Men jag får skylla mig själv att jag inte har börjat plugga i tid.. :p



Alldeles för mycket tankar och känslor ikväll. Bajs.


Kommentarer

Anonym

Kommer sakna min finaste Fia med! Massor. Jag är också tokglad att jag lärt känna dig!!! Tur det finns datorer & ett år ska visst gå rätt fort har jag hört ;)

23:03:39 / 2010-09-27



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!