vad har du i fickan jan? är det en jättebanan?

Har haft en himla bra och rolig kväll med fina tjejer! :) Gud vad jag gillar er allihop. Ni är så fina! God mat hade vi med. Eftersom alla inte orkade hela kvällen... ;) så har jag, frida och linnéa haft efterfest hos mig! Haha. Vi har sjungit så pass fint och planerat våra bröllop, haha. Känns som om det ligger inom en snar framtid liksom.. särskilt för mig och Linnéa! Haha.

Nu pratar jag med Petra på fejjan! Ganska sjukt att klockan är nio på morgonen hos henne. Dessutom åker hon till thailand imorgon den lilla skitungen. Inget avundsjuk alls. Lovar! Om man skulle få sig den där nattsömnen som hon redan har haft kanske? Så man orkar med morgondagen med? Låter som en bra idé, men jag är så pass pigg förstår ni!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!