touch and go.

Nu har jag varit i jkpg och skakat lite rumpa med Viwi. Svårt och svettigt var det idag, men kul! Men man önskar ju att man hade börjat för sisådär 10-15 år sen så man var lika grym läraren. Haha. Sjukt duktig är han och det ser så himla lätt ut när han gör det.. men det är det minsann inte. :p Jag och Viwi har för övrigt planer för gemensamt födelsedagsfirande! Så håll er hemma och var lediga 29e januari, gäller att vara ute i tid;)

Har slängt i mig lite havremjölk med frusna blåbär i nu i alla fall, det fick bli min kvällsmat. Köpte havremjölk för det ska ju vara så himla nyttigt, tyckte väl inte att det var någon hit egentligen. Men med lite blåbär i var det faktiskt gott! Annars så sitter jag och tittar på utfrågningen på fyran. Jag tycker det är så roligt att lille Fidde ser ut som Alfons Åberg.

Om man skulle ta och orka sig in i duschen kanske? Är rätt ofräsch. Ja-a-då.

Imorgon blir det tapasfest hos Amäända! Gillar't.




Kommentarer

Line

Åh Tapas är ju det bästa som finns!

11:04:56 / 2010-09-17 - http://linesomman.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!