the ride with you was worth the fall, my friend.

Nuuu äntligen magvärken lagt sig lite. Skönt. Har typ inte kunnat ha kläder som sitter åt nånstans på mig idag för att jag har haft så ont, haha. Hos mamma i morse hade jag mjukisdress. Sen var jag och hämtade paket på h&m ju och i det paketet fanns, förutom det jag berättade innan, världens skönaste pyjamasbralls. Så de har jag gått omkring i hela dagen förutom när jag gick och solade (då tog jag på mig mjukisbrallorna igen) och när jag givkt ill konsum och handlade kvällsmat (då tog jag på mig tights).

Upptäckte förövrigt när jag kom hem från solningen att jag inte hade solkortet med mig hem. Tappat det på vägen eller glömt det upp på pias. Det är ju kul när det var sex solningar kvar på't. Näääej.

Ikväll har Jenny, Martina, Frida och Linnéa varit här i alla fall. Vi åt lite kvällsmat och drack kaffe och te och tittade på idol. Mysigt :)

Har utfrågningen på ikväll med. Lyssnade ju på alliansen idag och då måste jag ju vara rättvis och lyssna på de rödgröna idag. Jag håller inte med om allt om vad något av partierna väljer. Men jag håller fast vid att jag tycker de rödgröna är vettigast och att mp får min röst. Jag gjorde som så att jag gick in på deras hemsida och där kunde man välja de frågor som man själv tyckte var viktigast och i de frågorna stämde deras åsikter in med mina. Det är ju så man får göra nästan. Välja ut sina hjärtefrågor så att säga ;) Jag vill ha ett Sverige där människan är värd mer än pengarna hon tjänar, därför röstar jag rödgrönt.

Haha.. Vilken tönt jag känner mig som nu, MEN det är VIKTIGT att rösta. Det är så jävla dumt att inte göra det när det finns så många andra människor i andra länder som kämpar för att få demokrati. Jag tycker egentligen inte att man ska rösta blankt, för jag tror nog att om man sätter sig in i det så kan man nog hitta ett parti man gillar. Men, att rösta blankt är i alla fall tusen gånger bättre än att inte rösta alls.

Och med det säger jag god natt;)




p.s. camilla jag hoppas du vill vara vän med mig ändå, fast jag är rödgrön! haha;)

Kommentarer

Line

Hahaha bäst du passar dig för henne nu Fia! Jag finns här för att skydda dig ;) hihi

16:41:49 / 2010-09-16 - http://linesomman.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!