the drugs don't work.

Hostat hela natten. Nu känns det bra, men har ju inte blivit något sovande i natt direkt. Så är hemma från skolan idag, lär mig ändå ingenting om jag sitter och halvsover. Ska försöka samla krafter och ta mig upp ur sängen. Skulle dock kunna ligga här hela dagen känns det som, är helt slut. Tyvärr börjar jag bli hungrig så jag måste ju gå upp liksom. Men min enerignivå är verkligen på minus. Hemskt mycket gnäll från mig, jag vet. Haha. Det går över snart. Ska bara tycka lite mer synd om mig själv först. ;)

Borde passa på att tvätta nu när jag ändå är hemma. Men då måste jag till affären och handla tvättmedel och jag kan sätta en femma på att tvättstugan är bokad bara för det. Positiva klubben här ja!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!