so tell me why we're talking when we dance so good.

Jag har så tråkigt så. Funderar på att unna mig ett solkort och gå upp och få lite fejksol på Pias. Det får nog bli så.
Det är jag väl värd eller? Jodå. På onsdag ska jag plocka svamp på tal om något helt annat. Och gå på marknad. Och sen göra svampmackor av alla svamp vi kommer hitta. Det ska bli kuvl och mysigt och sådär.



Vem ringde dig senast? Robin. (02.31 inatt, tack för den! haha)

Vem kysste dej senast? Det kan ni undraaa. Jag vet;)

Vem kramade dej senast? Hmm, mamma tror jag!

Vad har du för bh på dig just nu? Ingen för jag sitter i handduk.


Vad har du för trosor på dej just nu? Det har jag inga heller. Haha.

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Ja han är märklig! Från Friday Almigthy

Vad brukar folk få för intryck av dig? Inte fan vet jag, haha.

Har du någon gång klätt dig horigt? Haha, hoppas inte det.

Har folk kallat dig slampa? Ja, fast de har inte menat det (hoppas jag, haha).

Har du kallat någon för slampa? Haha, möjligt.

Har du slått någon riktig hårt? Näje.

Använder du parfym? Ja, men nu har jag varit för fattig för att köpa en på ett tag. Men annars gillar jag den gröna DKNY.

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Lilltårna, helt klart.


Vilka slags killar faller du för? Giiiirlss.. på krogen spanar vi bara på långa, mörka grabs!

Vad kollar du på först hos en kille? Helheten.

Vill du ut och festa nu? Haha, neej duu!

Vad är klockan? 17.57

Vilken färg har din mobil? Lila

Vad ska du göra nu? Jag ska väl skölja ur hårinpackningen och så ska jag väl ordna det där solkortet jag pratade om.

Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Ja.

Är du social? Ja, om andra är sociala är jag det med. Annars är jag rätt blyg.

Känner du att du orkar en fråga till? Jaaaadå. Här flyger vi med bara.

Vad tänker du när du vakna idag? Jag var så trött så det minns jag inte.

Kan du gå utan smink? Kan, kan jag väl men jag gör det helst inte.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!