so let me get right to the point, i don't pop my kork for every guy i see.

Jag har så hemskt dålig självdiciplin. Haha. Har i alla fall pluggat liiiiite idag. Var på frukost hos Jenny idag med, hon stod för kaffe och pålägg och jag för frallor och smör, haha. Mysigt :) Hon åker ju till värmen imorgon den lilla tönten. Är inte alls avundsjuk! :p

Beställde hem två klänningar från Nelly med som jag fick hem idag.

Leather Tube Dress SEK 299, Club L - NELLY.COM

Reese Dress SEK 449, Motel - NELLY.COM



Hade bara tänkt behålla bara en av dem, men jag beställde hem båda för att se vilken som var finast på. Blev dock att jag behöll båda. Hoppla! Linnéas kommentar var: "HAHA, jag visste att du skulle behålla båda!"
Jaja ;) Jag får väl plugga så in i helvete sen så att jag har gjort mig förtjänt av dem ;)

Nu ska jag kolla på idol och vänta på att Olle visar sig i rutan! Mums ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!