...och jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Gud vad jag inte tycker om att vara kvinna den här tiden i månaden. HEJ MENSVÄRK vad KUL att du gör mig sällskap idag. Gah. Tog sista iprenen jag hade kvar i morse, den hjälpte lite. Sen tog jag två alvedon hos mamma vid tolv typ. Men alvedon funkar ju tusan inte. Och nu kan jag ju inte ta nåt för om två timmar heller. Sköj. Ska slita ut min livmoder och mina och äggstockar och frysa in dem och inte plockat ut dem och sätta in dem igen förrän jag har planer på att skaffa bebis. Skulle det funka tror ni? Ska ta och lägga mig i ett varmt bad och läsa lite. Hoppas det hjälper lite grann i alla fall.

Var i alla fall och hämtad ut ett paket på h&m innan, så nu har jag nya handdukar i badrummet och nya sängkläder. Och ett par nya skor.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!