och jag är aldrig nöjd med något, jag har alltid varit sån. när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om.

Just det, fick hem min parfym igår. Jag har letat efter den på internet ett tag, men den har inte funnits (konstigt tycker jag) eller så har jag bara letat dåligt. Jag slog på stort och beställde hem en flarra på 100 ml när jag ändå höll på i alla fall. Annars så har jag faktiskt kunnat sova i natt, men jag drömde mardrömmar hela tiden. Jätteäckliga var de. Jag som inte ens tittade på något äckligt på TV igår, då brukar jag kunna drömma mardrömmar. Nej, jag kollade bara på idol och utfrågningen minsann. Nu ska jag slänga på mig någon typ av klädesplagg för mamma kommer och hämtar mig efter att hon skjutsat barnen till skolan. Vi ska äta frulle ihop. Det brukar vi göra när hon är ensam hemma och jag inte har någon skola. Det är mysigt.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!