nu kan du få mig så lätt.

Jag har jobbångest och tentaångest och ont i magen. Haha... Synd om mig ;) Nej, men jag ska jobba ikväll och det känner jag inte alls för. Har tentapluggat idag och varit inne i ett bra flow liksom.. Så det känns inte som jag har tid att gå och jobba. Ont i magen vet jag inte varför jag har, börjar nästan tro att jag är en aning känslig mot laktos för jag tycker mig ana ett litet mönster. Haha.. Får väl helt enkelt pröva med lite låglaktos grejer och se om det blir bättre. Intressant info va?

Funderar eventuellt på om jag skulle ta och betala mina räkningar med. Men jag känner inte för det riktigt. Jag skulle vilja köpa ett par fina skor och en fin jacka istället för att betala hyran. Är det okej om man gör det eller? Bara mansäger till? Haha..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!