när det blåser på månen.

Nu har jag varit och lagt min rödgröna röst. Känns bra! :p Annars är jag rätt sliten idag, haha. Men det var kul igår så det kan det vara värt ;) Annars har jag varit hos pappa och fått lite mat. Suttit med i bilen när pappa och lillasyster övningskörde, rätt spännande till och från;) Haha, närå, hon är duktig. Säkert duktigare än vad jag var. Haha :)

Funderade på att gå bort till konsum och köpa nåt gott för min sista tjuga. Men nu började det ju ösregna så det vet jag inte om jag orkar faktiskt. Tänkte ha valvaka med mig själv ikväll om ingen vill ha det med mig ;) Haha. Jag hoppas verkligen att vi får byta regering efter idag, men jag tror inte det.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!