my milkshake brings all the boys to the yard and their like "it's better than yours".

Mitt upp i storstädningen nu hörrni. Jädrar vad jag är duktig, ehe. Skulle verkligen (och då menar jag VERKLIGEN) behöva städa mina garderober. Har bara slängt in allt plus att jag har en stor ikeapåse med rena kläder i hallen som jag inte har plockat in en. Eftersom det inte går, för att jag bara har slängt in allat annat. Det är nog därför jag undermedvetet började i stora rummet och jobbar mig utåt och därmed har hallen sist. Jag är inte den som skjuter upp saker, nej nej.. ;) Jag har i lla fall kaffepaus nu, det måste man väl få ha?

Ikväll blir det som sagt tapasfest hos Amanda! Mysigt och kul och sådär. Sitter och laddar upp med min och Linnuets tjejkvällslista! Den är toppenhärlig, haha. Imorgon blir det dans och vin med fina eksjöbrudar med. Carro ska finputsa lite på mitt hår med. Hemskt snällt! :) Jag ska bara umgås med världens bästa tjejer hela helgen. Det gillar jag :)




Min och Linnuets lista: Tjejkväll made by linnuet and sophy!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!