lät du henne komma närmre?

Imorse bar det iväg till Eksjö, för frukost och svampplockning med Julia, Carro, Camilla och Emilie. Inte en endaste liten kantarell hittade vi.. och så försvann väl vårat tålamod med, haha. Vi gick lite på marknaden istället sen och så åt vi lite igen. Så tittade jag på när de piercade sig allihop, haha. Det var spännande! ;) Mysigt dag i alla fall trots svampbristen. Vi gjorde en god gärning med innan frukosten och fixade hem en upphittad hund till sin husse. Så nu kommer vi nog till himmelen när vi dör!

Sovit gott i natt och djupt! Somnade typ elva och vaknade inte ens av att jag fick sms i natt, det brukar jag alltid göra. Vaknar till och med av vibrationen om jag har på ljudlös.. Ändå så är jag så sjukt trött nu, känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig nu och vakna i övermorgon typ. Irriterande! För jag är inte van att vara såhär trött. Vet inte vad det är med mig, men det är väl den där jävla förkylning. Blir så trött på'n. Har fått ont i halsen nu med. Buhuhu vad det är synd om mig. Haha. Fast inte lika synd som om Carro-stackarn som har åkt på bihåleinflammation. Är glad att jag slipper den! Ingen hit har jag förstått.. :)


Kommentarer

Line

Ja visst hade vi en supermysig dag !!! De där kantarelljävlarna ska allt få se på andra bullar en annan dag ;)

19:59:07 / 2010-09-08 - http://linesomman.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!