just hold me.

Blööö. Hostat hela morgonen. Undrar hur mycket slem som befinner sig i min näsa och i min hals just nu. Haha. Tycker så sjukt synd om mig själv. Men det är ju så det får bli när ingen annan gör det. Tråkigt med. Har jag.

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Haha orkar inte nu :p


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej! Nån som vill med ut och gå nu typ?:)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vad gick ni igenom? Piezo bara? Eller presentationsmetoder med?


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag ska köra hela natten :/


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hahahahahaha Blondie fattar naaaadaaa.


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Va aldrig full!!!! ;) puss


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hahaha!! Garanterat att det gör! Skål snygging!!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Super! Du har gjort min kväll! :D


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Puss mena ja;)

10. Din romantiska replik?
Haha. Oj då! Det va som fasen ;) Vad svarade du på det?


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha ja med!! Hur bra är inte livet ibland:)




Så kul har jag. Haha.
Nu ska jag nog krypa ner i ett bad minsann!:)


Kommentarer

Line

Naaaw men så dumt då! Hoppas hon kommer snart iaf! Jag är helt slut så det blir sängen innan 22 :)

Call u tomorrow!!

PUSS!

21:02:40 / 2010-09-03



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!