jag var ingen, du var aprilhimlen som jag minns den... och som jag minns dig.

Fick mig ett par timmars sömn, blev väckt vid fem av sms. Men jag hann få mig en timmes sömn innan det och så somnade jag kom och sov till nio i alla fall. Nu har jag jag i alla fall fått i mig lite frukost och kaffe. Har en lite lätt huvudvärk. Men ska upp till pappsen vid två och få lite mat i magen. Pappa-mat brukar råda bot på det mesta :) Ska väl försöka ta mig igenom duschen innan det också. Klockan 17 ska jag vara på plats hos Carro, hon ska ju fixa mitt froll lite. Snäll som hon är! :) Sen bär det av mot jkpg, vindrickandet och dans! :) Hoppas på att Karin och Linnéa bestämmer sig för att hänga på med om de ändå är i jkpg! :)

Dagens I-landsproblem: Mina naglar är askassa och jättesvåra att få långa för de är så mjuka och går av hela tiden, men jag försöker få ut dem nu och det har blivit pyttelite långa. tro fan att den längsta gick av igår och tro fan att ena tumnagel kommer gå av inom en snar framtid. Jag blir så ledsen.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!