if you're for real and not pretend, then i guess you can hang with me.

Jag hann dammsuga i vardagsrummet och tömma kattlådan. Sen kom Linnéa och Martina. :) Vi tittade på halv åtta hos mig och idol. Mösigt.

Nu ligger jag i sängen med en värmepåse runt min onda fot och hoppas på att det ska hjälpa lite.. haha. Kommer väl ha asont på söndag efter två kväller i klackar. Men skitsamma. Då kan jag ju knapra antiinflammatoriskt i veckan istället. Och då är det ju tentavecka så då blir det väl inte mycket aktivitet... Inte så dåligt som jag har pluggat i alla fall. Usch. MEN. Från och med imorgon eftermiddag tänker jag förtränga tentan tills på söndag. Så det så.

Kommentarer

Cissi

Hoppas du har haft en bra dag! =)

23:54:42 / 2010-09-23 - http://cviklund.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!