he was a boy, she was a girl. can i make it anymore obvious?

Lite sådär halvseg dag dårå. Varit nere hos mamma en sväng och druckit lite kaffe. Jonas visade sina nya kläder. Lille plutten. Han går i och för sig i sexan. Så han är ju inte så himla liten egentligen. Men för mig kommer han alltid vara en liten plutt.. :) Än så länge kan jag (nästan) hålla fast honom och pussa på honom. Blir väl värre när han har växt om mig.. vilket jag skulle tro att han har gjort till nästa sommar. Haha :) Insåg idag också att min äldsta lillasyster fyller 18 nästa år, när blev hon så gammal liksom? Betyder det att jag också är gammal? Det hoppas jag inte! Jag tänkte sluta fylla år nu. :p

Sitter i alla fall här i min ensamhet och hoppas på besök från Jenny, vet inte om hon kommer än. Hoppas också att Frida och Linnéa flyttar sin personalfest hit och att Hanna kommer förbi en sväng. JAG HAR JU KÖPTS CHIPS OCH CHOKLAD TILL ER!

Imorgon verkar det som om det bli ett par öl och lite mat med Carro och förhoppningsvis ett gäng till, sen vet man aldrig hur kvällen slutar! Gillar't. Och på torsdag börjar jag och Viwi dansa... Guuud vad jag längtar! Har saknat att dansa så sjukt mycket och nu ska jag äntligen få göra det igen. Om jag fortfarande kan vill säga. Var ju så längesen, men vi får väl hoppas att taktkänslan inte är allt för ringrostig.. :)

Nähä. Jag kollar väl lite på Criminal Minds då så jag drömmer mardrömmar i natt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!