guess this means you're sorry.

Idag fick jag ett sms som jag har väntat på i typ en vecka. Det var inte mycket till sms egentligen, men ändå. Känns som om en liten del av klumpen i magen försvann iaf.

Annars så var Linnuet hemma hos mig igår. Vi åt lite och hängde lite och sådära då. Gillar't! Tur hon finns den där Linnéa ändå. :) Idag har jag varit i skolan. Jag undrar hur den här kursen ska gå, satt typ och slumrade till till och från. Var så sjukt trött! Men så ligger jag ju X antal timmar efter i sömnen med. Hälften av kursen fattar man precis och resten är typ... grekiska. Haha. Jag är ju en nörd och tycker fysik är rätt spännande, så det ska väl förhoppningsvis gå bra när jag väl börjar sätta mig in i det på allvar. :p Fick hem boken idag i alla fall.

Den där flickan i en Cole Porter Sång och jag :)


Kommentarer

linnéa

puss

00:49:05 / 2010-09-11



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!