föddes en lördag, mamma kalla mig för discotjej, så på en lördag ja då vet du vart du hittar mig.

Va ute och åt igår på Keskin's med Frida, Carro och Camilla. Hemskt gott var det. Sen åkte Frida hem och så kom Julia och Erika förbi en sväng istället. Vi satt kvar tills det stängde och sen gick vi förbi hotellet en sväng. Var inte direkt mycket folk, men det var trevligt. Sen gick vi hem ett par stycken på efterfest hos Carro, fast det var väl snarare jag och Carro som hade efterfest med oss själva större delen av natten, haha. Får bli Idol nästa för oss nästan, haha.

Vi somnade vid 6 imorse iaf, vaknade halv åtta. Vid nio typ kom Jenny och hämtade mig, hon jobbar idag så hon skulle hem på rast då. Så då jag äkte snålskjuts med henne hem. Vi solade en sväng först innan vi åkte hem till a-town. Gud vad skönt det var. Solade 14 minuter bara, kändes som om jag hade kunnat ligga där i två timmar eller något.

Jag har tydligen lovat mamma och lillasyster att följa med till jkpg idag. Precis vad jag känner för... inte. Haha. Men jag får väl försöka fräscha till mig lite och bita i det sura äpplet. Haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!