edge of desire.

Namn: Sofia kallar folk mig för.
Piercingar: Naveln och öronen.

Tatueringar: Ingen, men skulle vilja ha.

Längd: 163 cm typ.

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Blond

Fräknar: Några på näsan på sommaren

Motto: Ångra aldrig något som har fått dig att le.

 

Kär? Nää.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ofta, men inte alltid.

Dricker du? Börjar alltid dagen med en sjuttis!

Röker du? En limpa om dagen.

Vilket schampo använder du? Lite olika. Men Tresemme (eller hur det nu stavas) är bra skit.

Vilken parfym använder du? Ingen för tillfället.

Vad är du rädd för? Spindlar. Så har jag skaffat mig höjdskräck på äldre dar;)

Gillar du att tvätta? Tvättar har jag inget emot. Det är ju när allt ska vikas och in i garderoben det blir jobbigt.

Gillar du berg- och dalbanor? Skräckblandad förtjusning.

 

Favorit...

Låt: Ändras ju hela tiden beroende på humör. Men Från och med Du och Love the Way You Lie har spelats länge och ofta senaste tiden. Lasse och Melissa går alltid he,

Sak att göra: Gillar att tillbringa tid med mina nära och kära:)

Sport: Dans

Dryck: Beror ju på tillfället.

Kläder: Beror ju på humör och vad man ska göra kan jag känna.

Film: Milleniumtriologin är bra! Tittar sällan på film.

Bil: Bil?

Serie: Grey's!

Person: Mina fina vänner och min familj såklart.

Senaste...
Filmen du hyrde? Det minns inte jag.
Filmen du köpte? Inte det heller.
Låten du hörde: Lyssnar på John Mayer nu, daughters.
Låten du laddade ner? Spotify eller?
Personen du ringde? Robin
Personen som ringde dig? Linnéa
TV-program du såg? Har inte kollat på tv sen i förrgår.. Så idol då.
Person du tänkte på? Hanna, för jag fick sms av henne nu!


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Oja..

Gråtit över en flicka? Ja.

Ljugit för någon? Nej, bara någon vit lögn i så fall för personens bästa.

Varit i slagsmål? Näej. Man ska inte slåss.

Blivit arresterad? Haha, nej.

Antal...
Gånger du varit kär? En halv gång kanske.
Gånger ditt hjärta brustit? Äsch.
Hjärtan brustet på grund av dig? Haha, det vet jag inte om det har gjort.
Tjejer du kysst? Haha, vet inte? Inte så himla många. Sån där hände ju på fyllan när man skulle va häftig när man var yngre;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? De flesta av mina kompisar är folk man känt från grundskolan faktiskt!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Gud, det har jag tappat räkningen på. Hänt Extra skriver ju om mig all the time...


Senaste...

Boken du läste? Haha, medicinsk fysik;)
Personen du fick e-mail av? Lisa! :)
Personen du fick brev av? Haha, fick en räkning av tele2 häromdagen.
Personen du fick sms av? Haha, Martina har hunnit skicka sen jag fick av Hanna.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hmm, på Anders födelsedag. Det var i juli. Haha.
Saken du köpte? Handlade kattmat, schampoo och balsam, grädde (till kissarna) och kattmat på Ica innan.

Vad har du gjort idag? Gått ner till mamma, ätit frukost, målat naglarna, klippt Nisse, lämnat tillbaka ett paket på pias + hämtat ett paket, handlat, lagat mat och ätit.
Brukar du svära mycket? Ibland kanske.
När stiger du upp på morgonen? 8.30. Sover aldrig längre än så iaf.
Vad har du på dig? En rosa kofta, svart linne, beiga bralls.
Vad ska du göra ikväll? Har inte planerat så långt än!
Vad är du allergisk mot? Kiwi och ananas, haha.
Var har du ont? Vänster framtand (än).
Använder du hårspray? Oja.
Kan du stå på händer? Jag har inte prövat på länge, men det tror jag!
Håkan Hellström eller The Ark? Båda. Gillar inte allt med någon av dem.
Salt eller socker? SALT
Gillar du ketchup? Ibland
Är du glad nu? Haha, i guess?
Var du glad igår? Jorå.
Vad dansar du till? Går väl att dansa till allt?
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad?
Göteborg är... ? Snäppet bättre en Sthlm tror jag.
Kan du sjunga? Hellre än bra! Haha. Nej gud nej. Men jag önskar att jag kunde! 
Spaghetti eller makaroner? Same shit different name eller?
Land du vill besöka? Den listan kan göras lång.

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!