du och jag är inget vidare bra, men jag kan inte säga nej.

Idag har jag suttit och pluggat lite i skolan med Rebeka, Nils och Mathias. Vi var väl lite sådär halvseriösa. Ska försöka städa upp lite hemma nu ikväll, sen så ska jag viga hela dagen imorgon åt medicinsk fysik så jag gör mig förtjänt av lite vin och så på kvällen ;) Men tentaångesten börjar komma nu.

Jag har skitont i en sena i foten! Inte alls kul, men vi kom fram till att det var senknarr innan idag i skolan. Eller Peritendinitis crepitans om man vill låta bildad ;) Det är en inflammation i senan i alla fall och det självläker. Så det är ingen fara med mig inte. Det min fot inte vet om att den kommer få tillbringa fredag- och lördagkväll i klackar innan jag ska ägna mig åt att kurera den. Man kan äta antiinflammatorisk för att snabba på't lite, eller få heparinsprutor i 3-4 dagar, men det känns ju lite väl. Haha. Närå. Jag ska fjäska lite för mina fötter nu idag och imorgon. Men sen jädrar åker klackarna på!

Hade inget mer att förtälja just nu. Ska dra på mig mina pyjamasbralls och dammsuga och torka golven. Woop Woop!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!