din mamma borde lärt dig lite granna.

Hjälp vilken helg. Gud vad roligt jag har haft, gårdagen tog priset. Haha, galen kväll men ändå inte. Hade sjukt kul i alla fall! Hade en oväntat efterfest med folk jag aldrig träffat med hemma hos Carro... haha. Som tur var kom Carro hem sen. Då roade vi hos med att prata in saker på folks mobilsvar och sjunga lite. Sjöng lite gjorde vi imorse med.. Haha. Idol nästa får det ju bli! Haha, hände massa smågrejer som är roliga men jag orkar inte skriva det. "Vi tränger oss inte, vi bildar KÖ!" Haha. Det var en rolig sak.

Jag var inget bakis igår och inget alls idag förrän framåt 15. Sen dess har jag varit död. Jag hatade Linnéa lite för att hon tvingade ut mig i friska luften bort till henne, haha. Men det gick över. Nu har jag mölat i mig glass, bilar, kokosboll, chips och cola. Fina grejer. Haha.. Ligger i henne soffa och dör lite nu medan hon gör sig fejn. Hon ska på dejt ikväll minsann den lilla snärtan! Det gillar jag!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!