and i wonder if i ever cross your mind? for me it happens all the time.

Okej, jag har tråkigt.


Smeknamn: Fia, Sophy, Fialotta. Typ.
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Vad fan. Det beror ju på vad man är ledsen för eller? Men säkert någon Lasselåt.
Beroende av: Mina fina.
Vad tror folk om dig? Ingen aning. Jag kan nog verka rätt tråkig till en början kanske :p
Stämmer det? Nääj. Jag är asrolig;) Haha.
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte det du.
Vad säger du för att imponera på någon: Asså... jag säger inte det här för att imponera på dig, men det är faktiskt jag som är batman. Går alltid hem.
Hur imponerar man på dig? Bra fråga.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jo det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Ringer om en liten stund hjärtat :* puss
Var bor du? A-town
Trivs du där? Jorå. Ibland och ibland inte.
Äger du några converse? Jao, ett par svarta.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin oftast. Och öl.
Brukar du bli för full? Nej, inte nu för tiden.
Är du allergisk mot något? Kiwi och ananas.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer :p
Antal timmar sömn i natt: 3-4
Brukar du komma i tid? Ja.
När mår du bra? Oftast?
När blev du fotad senast? Igår.
Hur känner du dig nu? Lite depp och opepp faktiskt.
Vanligaste färgen på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter? Jag har inget emot fötter så länge de inte är superofräscha.
Vad saknar du? Nåt som jag inte borde sakna.
Hade du en bra kväll igår? Jajjemän.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe och juice.
Rakar du benen? Oh yes.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 22-00 på vardagarna.
Är du blyg? Ja.
Sysslar du med någon idrott? Nja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Förälskelse kanske. Men inte kärlek.
Har du spytt offentlig? Ja, okej då.
Vad skulle du göra om du var en kille för en dag? Haha, testa snutten på alla olika användningsområden.
Är du nöjd med ditt liv? Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?
Är du bortskämd? Ja, det är jag nog. Verkligen inte med pengar men.. det finns väl de som har det värre;)
Vad gör du imorgon? Jag ska till skolan och sen vet jag inte riktigt.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Haha. Ingen aning.
Vad längtar du till? Ingenting just nu faktiskt. Rätt tragiskt. Haha..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa och finaste vännerna i hela världen!
Vad använder du för schampoo? Just nu syoss, eller vad det heter.
Hur gammal är du? 22
Tycker du om någon just nu? Ja, jag tycker om många!
Gröna eller röda äpplen? Gröna och röda äpplen om de är svenska äpplen.
Gillar du golf? Det kan jag väl inte påstå.
Vilken tid gick du upp idag? 8 kanske?
Har du sovit i din egen säng i natt? Jaao.
Har du strumpor på dig nu? Nehej du.












Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!