you never were and you never will be mine.

Håpp. Idag var vi i Tranås på fika hos Petra och Tobbe. Petra har varit hemma en liten sväng, hon åker tillbaka till Singapore på tisdag igen. Kul att träffa henne i alla fall, kändes konstigt för det kändes inte alls som om har varit borta ett par månader. Smackbrun var hon med! Sen åkte jag hem en sväng och sen gjorde jag, Martina och Linnéa tacos hemma hos Martina.. Det satt som en smäck! Gud så gott det var.

Igår var en bra kväll överlag. Jag och Jenny åkte in till Eksjö och mötte upp de andra flickorna hemma hos Julia. Där drack vi lite vin och så och sen blev det utgång på hotellet. Inte så mycket folk, men jag hade kul ändå! Det blir vad man gör det till liksom! Sen hände det alldeles för mycket saker mellan ett och fem i morse, så har väl inte varit mitt positivaste och muntraste jag idag. Men jaa. Orkar inte riktigt mer känner jag.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!