vi var myten om oss själva, jupiter och jag.

Mitt hår är för kort i nacken. Det är kul när man är lockig.. Usch. Går och drar i det hela tiden som om det skulle hjälpa liksom. Ja, ja. Ska sluta tjata om mitt hår nu och låtsas att jag gillar det eller något. Skulle ju köpa solkort idag sa jag ju. Men jag orkar faktiskt inte gå upp dit nu, haha. Det är för kallt! Idag har vi skolan mellan 13-18. Hur värdelöst är inte det liksom? Vi har resurstid mellan 13 och 14 och sen börjar föreläsningen 15.30. Sjukt ovärt. Imorgon måste jag köpa nytt busskort. Kan inte komma på något annat jag hellre lägger 900 kronor på. Gud vad jag är gnällig.

Kommentarer

Camilla

Du är medveten om att allt klär en skönhet va? Och du, flytta med till jkpg så slipper du köpa busskort:) Puss!

17:11:45 / 2010-10-26



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!