vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig.

Ursäkta den obefintliga styckeindelningen i förr inlägget, men jag skrev från mobilen och mina styckeindelningar jag faktiskt gjorde behagade inte komma med. :p

Har fått i mig lite frulle nu i alla fall och ska snart pallra migupp till gymmet och träna med Frida, Linnéa och Martina. Sen ska vi basta efteråt och äta lunch. Mysigt! Sen måste jag hem och städa och plugga lite innan det bär av till jkpg och dansen! Hoppas att tvättstugan är ledig när jag kommer hem. Nästa tvättid börjar vid två och det blir väl ett himla liv om jag bokar den nu och sen inte börjar tvätta förrän vid 15 typ. Haha :p

För övrigt kan jag för tillfället inte komma på en enda muskel jag inte har träningsvärk i, haha. Det är ontskönt! Sprang ju igår för att träningsvärken skulle bli lite bättre. Brukar ju vara så att det enda som hjälper är att träna. Det enda som hände var att träningsvärken i magen blev värre, haha! Känner mig som en gammal kärring!

Kommentarer

Line

Du är så DUKTIG du! Du tränar ju åt mig med :) Skööönt & tack!! :) <3

23:50:35 / 2010-10-07



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!