so dance, dance like it's the last, last night of your life.

Ska upp till gymmet snart och jag är sjukt otaggad. Spinningen är väl inte så farlig men gud vad ogärna jag vill gå på pumpen! Tycker den är så himla tråkig, men det beror på att jag inte tycker ledaren är så duktig och till största delen att musiken är kass. När man pumpar vill man ju ha lite musik man blir taggad av och inte nån himla lugn mesmusik.

Men nu skickade Lelle och frågade om jag ville va en idiot med henne och köra två spinningpass istället, så det kanske får bli det. Bara inte lilla mamma blir ledsen för att jag inte går på pumpen med henne idag då :p

Annars har det varit en helt okej helg! :) Födelsedagsfika hos Jenny i fredags och så liten spontanutgång i nässjö på det som väl inte var en hit kanske. Jag och Jenny kändes oss som gamla kärringar, kryllade av små artonåringar där! I lördags jobbade jag. Skulle åkte in till eksjö en sväng hade jag tänkt först, men jag var så himla trött i lördags så jag stannade hemma i Aneby och hängde med Hanna hemma hos henne. Vi drack lite vin och tittade på film! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!