ska inte säga nåt till nån, jag vet. det är vår hemlighet. vi finns bara nånstans mellan dröm och verklighet.

Jobbat ikväll då.. Det har gått bra. Var väldigt trött bara och så. Och nu har jag suttit utanför mig med Jenny en timme.. typ och gråtit ut lite. Det var skönt.. Hon säger mycket kloka och bra saker den kvinnan. Den stackaren ska ju upp tidigt imorgon och jobba med. Nu har det här inte med gårdagen att göra. Men jag tog iaf bort ett nummer jag borde ha tagit bort ur min telefonbok i oktober förra året, senast. Det känns bra och jobbigt på samma gång. Kan inte just det numret utantill heller. Det är bra. Imorgon börjar tentaveckan.. Skoj. Ska försöka ta igen lite förlorad sömn nu, eller nåt. Förresten hade jag jättekul hela kvällen igår, den va inte bara skit som det låtit kanske. En av de roligaste kvällarna på länge. Och vi hade så himla mysigt och kul hos fina Camilla:) Jag skrattade bort mascaran, haha.:)

Kommentarer

fogel

Har gjort samma ska några gånger.. det gör ont och är jobbigt. Men blir bättre med tiden. Man ska göra det som är det bästa för en.

14:13:13 / 2010-11-01 - http://emiliefogel.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!