och för dig har jag låtsas.

Man får ont i huvudet av att lipa om ni undrar! Himla skitdag har det här varit. Usch. Började ta ur mitt löshår igår och tog ut resten i morse. Mitt egna hår ser verkligen hemskt ut. Kände verkligen inte för att gå ut bland folk, men inser att det idag är obligatoriskt och att man blir underkänd om man inte är där. Så det var ju bara att bita ihop och försöka sluta lipa. Gick bra tills jag kom upp till stationen. Sjukt pinsamt att gråta på bussen. Tur att det var 12bussen så att det inte var så mycket folk. Gick av vid a6 och gick in på en toalett och sminkade om mig. Såklart hade jag glömt mascaran hemma. Lyckades låta bli att lipa under lektionen på ryhov iaf och tills jag kom hem. Då började jag igen.. Haha. Sen kom mamma förbi och då brast det ju helt. Har varit hos linnéa ikväll iaf, jenny var där en sväng med. Så jag har fått skratta lite ikväll med iaf. Men nu började jag lipa igen när jag såg mig i spegeln.. Haha. Allt beror såklart inte på håret, men det blev liksom lite grädden på moset så att säga. Jag vill att det ska bli min tur att allt bara flyter på och går bra snart. Blä. Borde gå till vårdcentralen med. Se till att jag får något att sova på. Iaf som idag när man är ledig dagen efter. Så man får sova någon hel natt i veckan iaf. Det är nyttigt har jag har hört. Denna veckan har jag sovit 10 timmar sammanlagt kanske. I natt vore det fint om jag fick tio timmars sammanhängande sömn. Ska jag göra ett försök med det nu. Så att den här skitdagen tar slut. Allt som har kunnat gå fel har verkligen gjort det.

Kommentarer

Fogelblå

Lilla gumman då. Inte bra att du är ledsen. Lovar att du är jättefin även att håret är hemskt. Hoppas du mår lite bättre. Kram på dig <3

16:42:15 / 2010-10-23 - http://emiliefogel.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!